یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی
| |||
|
هفت سخنران در دو روز شما را با دهها ایده جدید برای رشد کسبوکارتان آشنا خواهند کرد! بازاریابی اینترنتی چیزی بسیار فراتر از ارسال ایمیل، تبلیغات بنری و ... است.
همایش بازاریابی و استراتژی اینترنتی
هفت سخنران در دو روز شما را با دهها ایده جدید برای رشد کسبوکارتان آشنا خواهند کرد!
بازاریابی اینترنتی چیزی بسیار فراتر از ارسال ایمیل، تبلیغات بنری و ... است. اگر از عملیات بازاریابی اینترنتی نتیجه مناسبی نگرفتهاید احتمالا استراتژی مشخصی نداشتهاید! همایش (IMS (Internet Marketing Strategists از سری همایش های استراتژیست های بازاریابی اینترنتی برتر جهان می باشد که همه ساله با حضور تعدادی بیشماری از متخصصین برتر وب ، IT و مدیران عامل ، فروش ، بازاریابی ، بازرگانی و تبلیغات برگزار می گردد . همواره در این سلسله همایش های استراتژیست های نخبه و برجسته اینترنت در جهان ضمن ارائه آخرین اطلاعات خود در این زمینه به بررسی جدیدترین مدل ها و تئوری کاربردی صنعت وب می پردازند. آژانس مهندسی تبلیغات و تحقیقات 128 با همکاری و مشارکت شرکت مدیر سبز، شرکت بازاریابی اینترنتی پارسیان جم و شرکت سیمرغ آئین پس از برگزاری بیش از 18 سمینار موفق با حضور اساتید مطرح بین المللی ضمن در حساسیت و تاثیر نقش اینترنت در دنیای تجارت امروز و آینده اقدام به برگزاری اولین همایش استراتژی های بازاریابی اینترنتی نموده است . این همایش دقیقا برای چه کسانی مناسب است و برای استفاده از آن چقدر باید با بازاریابی اینترنتی آشنا باشیم؟ این همایش بیشتر برای مدیران درنظر گرفته شده است. در همایش درباره استراتژیها و روشهای موفقیت سایت صحبت میشود. هماهنگی سایت با روشهای دیگر بازاریابی موردتوجه قرار میگیرد. در این همایش درباره کدنویسی و مفاهیم پیچیده برنامهنویسی صحبتی نمیشود. اگر شما مدیر هستید و با بازاریابی اینترنتی کاملا آشنا نیسنید، آیا میدانید چه توقعاتی باید از مدیر سایت داشته باشید؟ آیا میدانید چه گزارشهایی باید از او بخواهید؟ چگونه با بررسی معیارهای مهم و کلیدی دیدگاهی سیستمی از وضعیت سایت بهدست آوریم و در بازاریابی اینترنتی موفق شویم؟ همایش در یک نگاه : مخاطب: مدیران وبسایت، مدیران ارشد شرکتها و سازمانها و مدیران بازاریابی زمان: پنجشنبه و جمعه 3 و 4 آدرماه 1390 مکان: تهران مبلغ ثبتنام: 395 هزار تومان برای دو روز آموزش کمنظیر سخنرانان کلیدی: مایکل لندر، دکتر احمد روستا، جان پرکیس، دیوید رویستون لی، جاکوب هاگمن، ژان بقوسیان، مسعود محمدی درباره کنفرانس همایش ( IMS ( Internet Marketing Strategists از سری همایش های استراتژیست های بازاریابی اینترنتی برتر جهان می باشد که همه سال در 8 نقطه از جهان با حضور تعدادی بیشماری از متخصصین برتر وب ، IT و مدیران عامل ، فروش ، بازاریابی ، بازرگانی و تبلیغات برگزاز می گردد . همواره در این سلسله همایش های استراتژیست های نخبه و برجسته اینترنت در جهان ضمن ارائه آخرین اطلاعات خود در این زمینه به بررسی جدیدترین مدل ها و تئوری کاربردی صنعت وب می پردازند آژانس مهندسی تبلیغات و تحقیقات 128 باهمکاری شرکت مشاورین بازاریابی مدیر سبز ، پس از برگزاری بیش از 18 سمینار موفق با حضور اساتید مطرح بین المللی ضمن در حساسیت و تاثیر نقش اینترنت در دنیای تجارت امروز و آینده اقدام به برگزاری اولین همایش استراتژی های بازاریابی اینترنتی نموده است . این همایش برای اولین بار به صورت منطقه ای در خاورمیانه و در سطح وسیعی برگزار می گردد . محتوی آموزشی همایش آینده بازاریابی آنلاین جذب مشتریان آنلاین بازاریابی آنلاین B2B بازاریابی رسانه های اجتماعی بازاریابی شبکه های اجتماعی بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی (eMarketing ROI) SEO E-branding E-CRM Social Media E-Advertising افزایش ترافیک بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو مبارزات بازاریابی و شبکه ای E-Marketing تجارت الکترونیک ایجاد کلمات کلیدی. Domaining. ایمیل مارکتینگ. خبرنامه بازاریابی. PPC SEM (بازاریابی موتور جستجو). استاندارد WSGO افزایش فروش و درآمد از طریق اینترنت استراتژی های بازاريابی B2B در اینترنت استراتژی بازاریابی الکترونیکی تاثير محتواي وب سايت در افزايش ترافيک حفظ مشتری با استفاده از خدمات پست الکترونيک مجلات الکترونیکی، یک ماشین ترافیک ساز برای سايت شما روش موثر در افزايش اعضاي خبرنامه تقويت تاثير تبليغات در وب افزايش فروش از طريق خبرنامه چگونه يک سايت فروش موفق داشته باشيم بازاريابي از طريق اينترنت چه فوايدي دارد ؟ رتبه بندي سايتها توسط موتورهاي جستجو چگونه انجام مي شود؟ مدلهای درآمدزایی در وب (Internet Business Model) چطور وب سایت خود را در موتورهای جستجو ایندکس نمایید اهمیت و نحوه کار keyword analysis و انتخاب عبارات کلیدی لینک بیلدینگ و ارزش آن در بازاریابی اینترنتی و افزایش رنک سایت ویدیو مارکتینگ و بهینه سازی محتوا حامیان همایش مخاطبان همایش
سخنرانان کلیدی همایش IMS در ایرانطراحان وب سایت متخصصین و مدیران وب سایت ها مسئولین IT شرکتها و سازمانها دانشجویان مراکز آموزشی وب و اینترنت مراکز آموزشی کسب و کار مدیران عامل مدیران فروش مدیران بازاریابی و تبلیغات اتاق های بازرگانی سایت های فروش اینترنتی مدیران بازرگانی صادرکنندگان Michael Leander مایکل لندر از کشور دانمارک
رئیس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا EADIM - European Academy of Direct and Interactive Marketingرئیس و بنیانگزار تنها شبکه تلویزیونی بازاریابی در جهان Michael Leander وی متخصص در زمینه های اتوماسیون بازاریابی ، استراتژی بازاریابی ، بازاریابی چند مجرایی و بازاریابی مستقیم / تعاملی و بازاریابی اینترنتی است دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه بازاریابی ، مدیریت و فروش در بیش از 25 کشور جهان Dr. Ahmad Roosta احمد روستا استاد ایرانی که نامش با بازاریابی گره خورده است
دکترای مدیریت از دانشگاه برادفورد انگلستان ( 1979 میلادی ) عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی 30 سال سابقه تدریس، تحقیق و مشاوره در امور مدیریت ، بازاریابی ، تبلیغات، صادرات و مدیریت استراتژیک. عضو هیئت تحریریه و مشاور مجله های اقتصاد ایران، بررسیهای بازرگانی، پیام صادرات،بازاریابی،کمال مدیریت، مدیریت بازاریابی وتبلیغات عضو هیئت موسس انجمن بازاریابی ایران مؤلف کتابهای گوناگون:مدیریت بازاریابی / تحقیقات بازاریابی / رفتار مصرف کننده / مدیریت صادرات و بازاریابی بین المللی / تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات / مدیریت و مهارتهای فروش / با بزرگان بازاریابی دنیا / نخبگان بازاریابی / از رویا تا واقعیت John Purkiss جان پرکیس از کشور انگلستان
رئیس هیئت مدیره جامعه صنعتی دانشگاه کمبریج Cambridge University Industrial Societyنویسنده کتاب مطرح Brand You پرفروش ترین کتاب انگلستان در حوزه برند نویسنده کتاب مطرح How to be Headhunted استاد مدعو دانشکده مدیریت کلاگ،دانشکده بازرگانی لندن،مدرسه اقتصاد لندن بنیانگذار شرکت Purkiss یکی از شرکت های متخصص در تبلیغات و بازاریابی در انگلستان عضو هیئت مدیره انجمن تبلیغات و بازاریابی اروپا ESCP مدیر بازاریابی انجمن حرفه ای سخنرانان جهان NSA INTERNATIONAL استاد مدعو در دانشگاههای معتبر : INSEAD Business School و Cambridge University و London Business School David Royston-Lee دیوید رویستون لی از کشور انگلستان
مشاور چندین شرکت برتر و مطرح جهان : IBM, American Express Bank , HSBC, KPMG,مدیر اجرایی بنیاد ارتباطات ، تبلیغات و بازاریابی انگلستان کارشناس خبره کسب و کار و تجارت در بی بی سی و BusinessTelevision عضو هیئت مدیره انجمن تبلیغاتی انگلستان مدیر عامل اسبق شرکت Ogilvie بزرگترین آژانس های تبلیغاتی در انگلستان ( شرکتی که دیوید اگیلوی نویسنده کتاب رازهای تبلیغات آن را تاسیس نمود ) استاد مدعو دانشگاههای : The Open University و London Business School و University of East London Jacob Hagemann جاکوب هاگمن از کشور سوئد
کارآفرین ، استراتژی اینترنت و سخنران بین المللی بازاریابی اینترنتی در جهان.مشاور فروش در APS WebHouse کارآفرین برجسته کسب و کار در صنعت اینترنت در 1997 مدیر آموزش کارکنان ، توسعه محصولات جدید ، بازاریابی و ارتباطات یکی از معتبرترین آژانس های اینترنتی جهان www.guava.com او یکی از ده متخصص مطرح جهان در حوزه های SEO ، SEM ، PPC می باشد او تاکنون مدیریت و مالکیت شرکت ها و سایتهای معتبری همچون شرکت تجارت الکترونیک. موسس شرکت Webhouse اولین آژانس های اینترنت در دانمارک شد و در سال 1995 John Boghossian ژان بقوسیان از کشور ایران نویسنده کتاب شکستن مرزهای فروش مدرس درس Advanced Marketing در دوره MBA دانشگاه WWS مالزی مدرس کارگاههای تجارت الکترونیک در کارگاههای آموزشی دانشگاه امیرکبیر موسس و مدیر سایت مدیرسبز ، پربینندهترین سایت تخصصی آموزش بازاریابی در ایران نویسنده بیش از 100 مقاله در مجلات موفقیت، بازاریابی و تبلیغات، عصر شبکه، مجله کارآفرینی مترجم کتاب سال 2011 برایان تریسی با نام ساخت کسب و کار فوق العاده! Masoud Mohammadi مسعود محمدی از کشور ایران
مدیر عامل شرکت پارسیان جمخالق استاندارد WSGO محقق و پژوهشگر در حوزه بازاریابی اینترنتی مشاور بازاریابی اینترنتی در چند کمپانی بزرگ گواهینامه شرکت در همایش به کلیه شرکت کنندگان در همایش گواهینامه حضور در کنفرانس با امضای آقای Michael Leander رئیس آکادمی بازاریابی مستقیم و تعاملی اروپا در پایان روز دوم همایش اعطاء می گردد . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.
نظرات شما عزیزان: [ چهار شنبه 23 / 8 / 1390برچسب:همایش بزرگ استراتژی های بازاریابی اینترنتی, ] [ 10:7 ] [ کاوه حق پناه ]
|
| |